World Expo Shanghai - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu World Expo Shanghai - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

World Expo Shanghai

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

07 Juli 2010 | Nederland, Zeist

Ni hao!
* Hallo in het Chinees!

Eindelijk is het bijna zover! Aanstaande zondag 11 juli om 18.25 uur ga ik dan eindelijk de lucht in! Echter staat Nederland in de finale en moet ik dat helaas missen! Maar dat mag mijn avontuur niet bederven, we worden in het vliegtuig op de hoogte gehouden! Feestje in de lucht dus hopelijk!

Een aantal weken geleden hebben we een team-buildingsweekend gehad zodat, we kennis konden maken met alle andere studenten. Het was een pittig weekend met veel informatie maar, ook zeker veel gezelligheid!

Maandag 12 juli landen wij om 10.55 in de grote stad Shanghai. Wat we tot zovere weten is dat we goed worden opgevangen en een introductieprogramma krijgen zodat we kennis kunnen maken met de chinese studenten!

Deze week bestaat vooral uit afscheid nemen en nog even genieten van de laatste dagen in Nederland! En daar hoort natuurlijk ook bepaalde spanningen bij! Verder staat er nog een belangrijke afspraak op de planning. A.S vrijdag heb ik een afspraak op een van de schepen van de rederij Holland America Line voor mijn eventuele volgende stage! Dit verhaal word dus nog vervolgd!

Tot snel!

• 07 Juli 2010 - 21:25

Michael:

Ben benieuwd wat er vrijdag uitkomt! Zou top zijn als je die a.s. vrijdag meteen in de pocket steekt :-p

Maar... eerst CHinatown, geweldig, ben jaloers op jou....

• 11 Juli 2010 - 08:41

Heidi.:

hoi

heel veel plezier en geniet vooral! ik zal je zeker blijven volgen...vindt het erg leuk om zo toch een beetje bij te blijven.
    grxx

• 14 Juli 2010 - 06:48

Jeanette:

Zo,veilig aangekomen? supermakt overleeft? haha.Ik heb van je moeder gehoord, dat het een hele druke en spannende week wordt. Veel plezier en we lezen het wel...

Liefs, Jeanette en de rest.