Alweer ruim 2 maanden in China! - Reisverslag uit Shanghai, China van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Alweer ruim 2 maanden in China! - Reisverslag uit Shanghai, China van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Alweer ruim 2 maanden in China!

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

14 September 2010 | China, Shanghai

Lieve iedereen!!

En toen bedacht ik me ineens, dat ik alweer ruim 2 maanden van huis ben! En ik heb het geen eens in de gaten! Gek he?! Geloof wel dat het een goed teken is, en dit me zeker erg bevalt!
* Op naar het volgende reisje?!

Afgelopen andere halve week, is het een relaxte week geweest! Veel moeten werken, aangezien mijn lieve vriendje bijna hierheen komt! Volgende week vrijdag alweer, moet je na gaan hoe snel de tijd gaat!!

Vorige week zondag, heerlijk mijn weekend van een dag ingeluid samen met Maxime(huisgenootje). Eerst hebben we lekker op het terras buiten gezeten en heerlijk gegeten! En toen hadden we nog best wel zin om iets te gaan doen... Maar wat?! Er is hier zoveel te beleven...

Uiteindelijk besloten om naar Cloud 9 te gaan, dit is een bar/lounge op de 87e verdieping! Ik wist niet wat me over kwam! We kwamen aan bij Jin-mao Tower en de deur van de taxi werd voor ons open gedaan, wat een luxe! Stapte uit en zagen een gigantisch gebouw! Ongelovelijk zo groot... Vervolgend in 3 liften geweest om uiteindelijk op de 87e verdieping aan te komen! Wauw, wat een uitzicht! We waren er beide helemaal stil van, en wisten niet waar we moesten kijken.. Heerlijk een cocktail gedronken en genoten van het uitzicht!

De rest van de week late dienst gehad, dus uiteraard met de meiden ook weer eens op stap geweest! Lekker genieten, van het oh zo fijne Shanghai!

Zondag, laatste dagje werken en liepen we naar het Nederlandse Paviljoen. Vervolgens kwamen we opeens allemaal beveiliging tegen en mochten we niet verder lopen.... Wij bleven natuulijk even staan, want waren toch wel benieuwd wat er ging gebeuren! Vervolgens kwamen er allemaal mensen uit een oud busje...
Het duurde even voordat het kwartje viel, maar wie zat er nou in het busje! Arnold Swarzenegger, acteur! Wauw dat was echt wel even gaaf! Helaas geen foto kunnen maken, omdat het allemaal zo snel ging!

Het weer is gelukkig een stuk koeler hier, en dat bevalt me best! Heb zelfs afgelopen zondag aangegeven dat ik het koud had, op het werk! Voor het eerst in 2 maanden, gek he?!

Zondagavond verjaardag van Danny gevierd met alle host! Echt super leuk, en was zeker een geslaagde avond! Maandag heerlijk vrij geweest, uitgeslapen en vervolgens s middags samen met Bregje en Bram naar Centry Park geweest.. Dit is het grootste park in Shanghai! Heerlijk rondgelopen en bootje gevaren..

Nu weer een paar dagen werken en dan vrijdag heerlijk naar Suzhou, dit is een waterstadje net buiten Shanghai! Hopen dat dit gaat lukken, aangezien het best lastig is om treinkaartjes te regelen!

Over 7 weken ben ik alweer thuis, helaas maar voor even! Want, als het goed is staat dan het volgende avontuur weer voor de boeg! Een ding weet ik wel, dit is helemaal mijn ding!

Ik probeer vandaag zoveel mogelijk mailtjes te beantwoorden! Echt super lief, om dit te krijgen en uiteraard ook alle leuke reacties! Vooral blijven doen.

Liefs,
Latoya

Zaijian



  • 14 September 2010 - 15:06

    Agnes Pathuis:

    wat leuk om jou te volgen
    helemaal super
    je ziet er stralend uit dus nog veel plezier de komende weken.
    veel liefs van henk en agnes.

  • 14 September 2010 - 21:08

    Julie:

    de tijd gaat idd erg hard! maar als ik al je verhalen blijf lezen vermaak je je nog steeds!
    nog steeds knap dat je het kan!! geniet maar veel van je vriendje straks!!

    liefs

  • 15 September 2010 - 10:03

    Tom:

    alweer over de helft lief!
    Ik kan aan je zien ook in de skype gesprekken dat je het geweldig vindt! Dit is jouw avontuur!! Geniet ervan...Tot snel!

  • 15 September 2010 - 10:36

    Sarah:

    hmmm,dat wil dus zeggen dat ik ruim 2 maanden geleden op vakantie was, en ondertussen alweer een tijdje hard aan het werk ben. Eerlijk gezegd voelt het als veel meer dan ruim 2 maanden. Voelt ook als heel erg lang dat jij er niet bent. Maar als ik dat zo hoor zal ik je in de toekomst moeten opzoeken om je niet te missen, als jou dit leven zo goed bevalt. Ik vind het ook ewl een Latoya leven.
    Geniet er van!

    dikke kus

  • 17 September 2010 - 15:42

    Ellen:

    Kan het niet vaak genoeg zeggen...HEERLIJK om te zien dat jij daar zo GENIET...!!daar word ik nou BLIJ van...kan geen genoeg krijgen van jou "BIG SMILE"
    kus

  • 17 September 2010 - 19:17

    Wasantha:

    heey toy!
    Daar ben ik dan! :D
    Je ziet er echt super uit!
    Kan zien dat je het na je zin hebt.
    En die verhalen zijn erg leuk om te lezen, laat staan ze echt mee maken. ;)
    heel veel plezier nog en lees gauw je volgende update.
    xx

  • 25 September 2010 - 14:56

    Richard :

    He stuk. geniet van je tijd met je vriendje ennnn van elkaar.. (ahum) merk dat je het super vindt ga nog een keer naar de 87e etage en neem een drink van ons. dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 58105

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: