World Expo Shanghai - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu World Expo Shanghai - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

World Expo Shanghai

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

12 April 2010 | Nederland, Zeist

Lieve lezers,

Helaas duurt het nog ongeveer 3 maanden voor het zover is. De tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan!

Zoals vele van jullie waarschijnlijk al weten, ga ik voor 4 maanden naar Shanghai. In deze 4 maanden ga ik stage lopen bij de World Expo op het Nederlandse Paviljoen.

Als het eenmaal zover is, zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van al mijn ervaringen!

Tot snel,

Liefs
Latoya

• 12 April 2010 - 18:58

Roxanne:

Liefie!
    leuk dat je reisverslagen maakt, dan kan ik lekker lezen!
    ik ga je missen hoor, maar gelukkig hebben we nog even! ben super trots op je dat je dit doet, dikke kus en liefs Roxanne

• 12 April 2010 - 19:09

Tao:

Toy!!

Jaaa leuk dat je ons op de hoogte gaat houden! Je gaat een top tijd tegemoet, doe je de groeten aan mijn landgenoten? :)

Kus

• 13 April 2010 - 10:59

Elselien Flierman:

Hoi Latoya,

Wat leuk dat ik een mail heb gekregen. Ik zal dit doorgeven aan je vader en ik zal samen met Erik je volgen op reis en er op reageren.Ik hoop dat je een paar mooie maanden zal hebben. Groetjes, Elselien Sherpa

• 13 April 2010 - 21:28

Peter:

vind het onwijs gaaf voor je en heel stoer zo ver weg , zal je wel giga gaan missen , maar door deze site ben je toch nog een beetje bij ons , groetjes en dikke kus peter

• 14 April 2010 - 13:23

Ricardo:

Heel veel plezier en succes!