Nog 1,5 week in het kikkerlandje! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Nog 1,5 week in het kikkerlandje! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 week in het kikkerlandje!

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

15 November 2010 | Nederland, Zeist

Lieve vrienden en vriendinnetjes!

Jullie zullen vast wel denken, alweer een berichtje van Latoya!
Ik ben nu ruim 1,5 week in Nederland en aardig weer gewend. De jetlag is eindelijk weg, best vervelend hoor elke ochtend om 5 uur wakker worden.

Volgende week gaat mijn nieuwe avontuur beginnen! Ik heb er ontzettend veel zin in, maar weet wel dat dit heel anders gaat worden!

Afgelopen week druk bezig geweest met de voorbereidingen! Dan kun je bijvoorbeeld denken aan een medische keuring en het regelen van het visum. Vooral veel papierwerk!

Tot op heden weet ik nog niet wanneer ik zal vliegen naar San Diego (Amerika). Vanaf daar zal ik aan boord stappen op de MS. Statendam! Ook deze stage ga ik proberen een reisdagboek bij te houden. Ik heb vele goede reacties gehoord, dus vandaar ga ik weer een poging wagen!

Ik hoop dat jullie mijn verslagen weer met plezier gaan lezen. Twijfel niet om een reactie te plaatsen! Want, dit is zo ontzettend leuk! Het is fijn om iets te horen van je vriendinnen en familie. Vooral als je zover van huis bent.

Ook maak ik hier later, als ik terug ben een ontzettend leuk boek van waar ook jullie reacties in te komen staan! Leuk voor later natuurlijk!

Ik hou jullie op de hoogte van al mijn belevenissen. Ik hoop de meeste van jullie nog te kunnen zien voordat ik weg ga. Waarschijnlijk zal dit zijn op donderdag 25 november.

Liefs en een dikke kus!
Latoya

  • 15 November 2010 - 20:40

    Larissa:

    Leuk meis!
    Zo zie je nog is wat van de wereld!
    Hoelang ga je?
    Heel veel plezier en geniet!! Ik hou de site in de gaten!

    Liefs

  • 15 November 2010 - 20:57

    Fleur Steiner :

    Aaaaaaaa ik wil je nog zo graag zien voor je gaat :o

  • 15 November 2010 - 21:08

    Nathalie Borghart:

    Heee meis!

    Ik wens je heel veel succes met je nieuwe stage en vond je verhalen van Shang Hai echt leuk. Geniet er nog lekker van dat je in Nederland ben met lieve mensen om je heen, om je vervolgens de storten in een nieuw avontuur!!

    Liefs, Nathalie.

  • 16 November 2010 - 16:47

    Foad Karimi:

    leeeuk! heel veel plezier! en geniet ervan!

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 752
Totaal aantal bezoekers 58053

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: