Acapulco, middagje op de jet-ski! - Reisverslag uit Acapulco de Juárez, Mexico van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Acapulco, middagje op de jet-ski! - Reisverslag uit Acapulco de Juárez, Mexico van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Acapulco, middagje op de jet-ski!

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

17 Januari 2011 | Mexico, Acapulco de Juárez

Lieve Iedereen,

Weer tijd voor een nieuw reisverslag! Bijna op de helft van mijn mooie tweede avontuur. Echt ongelovelijk maar zeker, waar!! Na twee en een halve week op het schip hebben gezeten was vandaag eindelijk de dag dat ik er weer van af kon. Vandaag waren we in Mexico, Acapulco! Hier was ik al een keer eerder geweest en was toen van plan om te gaan bungee-jumpen.. Echter ging dat helaas niet door, en dacht ik vandaag is dan mijn kans! Samen met een groepje van vijf lekker het schip af gegaan en de taxi gepakt. Eindelijk aangekomen bij het bungee-jumpen.. Is het gesloten!? Nou, dat kan toch niet he… Helaas toch weer waar, toen maar lekkr geluncht en vervolgens de zee in gedoken. Toen zag Latoya een Jet-ski liggen, en dacht ze… Nou dat is helemaal niet zo verkeerd idee! Vervolgens samen met Joey een jet-ski gehuurd en de volle zee op gegaan! Heerlijk, mooi uitzicht en even lekker genieten. Helemaal naar het schip toe gegaan en vervolgens even gezwaaid! Super leuke ervaring en iets om nooit meer te vergeten.

Nu langzaam weer klaar maken om te gaan werken, want dat is toch de reden dat ik hier ben! Alles gaat steeds beter, en vermaak me prima. Vanavond hebben we een klein feestje omdat een aantal collega’s in San Diego van boord af gaan. En dan morgen weer een nieuwe dag op zee. En daarna komen we aan in Cabo San Lucas, een nieuwe haven in Mexico. Waar we de anker in de zee gooien en met kleinee tender-bootjes naar de wal toe kunnen gaan. Hopelijk kan hier met dolfijnen gaan zwemmen, echter zit tot nu toe niet alles mee! Verhaal wordt vervolgd……

Alles gaat hier zo zijn gangetje en vermaak me echt prima. Bijna op de helft alweer en dat zegt al genoeg. Al druk over alles aan het nadenken… Wat gaat er gebeuren als ik weer terug in Nederland ben?! Een nieuw studie? Of toch maar werken? Iets wat je zeker bezig houdt en toch graag antwoorden wilt hebben.

Zoals de meeste van jullie wel lezen is dit een hele andere ervaring dan Shanghai. Maar beide, is zo ontzettend gaaf! Ik leer ontzettend veel en in San Diego, moet ik er toch echt aan geloven dan ga ik naar de Front-Office (Receptie) dit maakt het werk wel een stuk afwisselender. En op deze manier zullen de laatste twee maanden ook zeker weer voorbij vliegen.

Het Duitse meisje gaat van boord af in San Diego of in Fort lauderdale, ze heeft het niet naar haar zin en wilt graag van boord af… Betekend dat ik een nieuw kamergenootje ga krijgen. Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.

Ik hoop dat ik het volgende verslag, wat meer kan vertellen! Waarschijnlijk over het afscheidfeestje en mijn avontuur in Cabo San Lucas.

Tot snel,
En super super bedankt voor alle leuke reacties!!

Liefs en dikke kus

  • 17 Januari 2011 - 22:42

    Maxime:

    Zal ik de laaste maandjes dan maar je roomie worden haha! Kon dat maar, maar helaas. Heerlijk om de verhalen te lezen. Geniet ervan schat! Dikke kus

  • 27 Januari 2011 - 17:59

    Ton:

    Hoi Latoya,
    fijn dat je ook eindelijk wat tijd voor jezelf hebt om af en toe wat leuks te doen. Het zal inderdaad wel een hele andere ervaring zijn dan in Shanghai. Ik hoop dat je het nog heel leuk hebt de komende tijd en als je veel moet werken gaat de tijd waarschijnlijk erg snel. Groetjes van mij en Wendy, Kayleigh, Yentl en Ira-Eliya.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Acapulco de Juárez

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 58105

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: