Voor het eerst van huis met de Feestdagen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Voor het eerst van huis met de Feestdagen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Voor het eerst van huis met de Feestdagen

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

11 Januari 2011 | Aruba, Oranjestad

Lieve iedereen,
Eindelijk weer een beetje wat meer vrije tijd, dus pak gelijk mijn kans om weer een mooi verhaal te schrijven! Alweer ruim andere halve maand van huis, en wat vliegt de tijd toch voorbij zeg. Nog 4,5 cruise te gaan en dan zit het er alweer op. Eigenlijk wil ik daar nog niet aandenken en gewoon nog lekker genieten van alles wat er op mijn pad komt. Zoals vele het eigenlijk al is opgevallen, niet zoveel verslagen als in Shanghai! Oh oh oh… Dat kan toch eigenlijk allemaal niet, maar zo is het nu eenmaal! Maak lange dagen, vooral de afgelopen twee weken. Ik moest voor Holland America Line een soort van examens maken, om alle vragen van de gasten te kunnen beantwoorden. Vandaar dat het zo ontzettend druk is geweest. Vandaag 10 januari was mijn dead-line en gelukkig met wat doorbikkelen is het helemaal goed gekomen! Alleen deze cruise zal ik nog achter op kantoor zitten, achter de telefoon en daarna ga ik 2 maanden front-office doen. Super leuk, de tijd vliegt daardoor helemaal voorbij en je leert ook nog eens ontzettend veel. Ik begin al moeite te krijgen met het communiceren met Nederlandse gasten haha! Dus dat wordt straks wat als ik thuis kom.

Voor het eerst met kerst en oud en nieuw niet thuis.. Hoe bizar is dat!? Ik heb totaal geen kerstgevoel gehad, het was hier ontzettend druk, kerstavond waren we in San Diego en dat betekend dat de nieuwe gasten weer aan boord komen. Die dagen zijn ontzettend druk, de gasten hebben veel vragen en er moet veel voorbereid worden. Eerste en tweede kerstdag waren we gewoon op zee, heel bizar, geen sneeuw, geen echte echte kerstboom… Maar uiteindelijk super leuk gehad! Allemaal hadden we een kerstmuts op, en maakte we het gezellig. Kleine kadotjes voor elkaar gekocht en zo kerst doorgebracht. S ochtends was er een kerstkoor waarin alle officieren moesten zingen, een ervaring op zich! En tweede kerstdag verliep gewoon voorbij als een normale dag. Uiteraard tussendoor stiekem toch nog even genoten van een vrije middagje in Mexico! Lekker geluncht en daarna op het strand geploft en lekker gezwommen. Verder toch echt heel erg veel gewerkt vooral aan mijn examens, dus het leuke gedeelte zal vast en zeker nu gaan komen. Hopelijk aanstaande vrijdag mee met een excursie voor crew-members in Costa Rica. En daarna zien we wel weer verder, wat er op mijn pad gaat komen. Oudjaarsdag was een rare dag, ik moest elf uur werken, en daarna door naar de Oceanbar waar alle officieren op elkaar stonden te wachten. Even een drankje gedaan en daarna naar de show-room. Waar alle gasten op ons stonden te wachten. Alle officieren moesten met de gasten dansen een daarna hebben we gezamelijk afgeteld! Aparte belevenis, maar zeker de moeite waard!!! Daarna gelijk naar kantoor gerend, aangezien de nachtploeg gewoon aan het werk was… Vervolgens naar beneden gegaan om daar met alle crew-members oud en nieuw te vieren. Een gezellig en geslaagd feestje! Super leuk om te mee te mogen maken, en iets wat je altijd bij zult blijven.

Vandaag zijn we weer in Aruba geweest, en helaas moest ik vanmiddag werken dus niet de mogelijkheid gehad om heerlijk te relaxen. Volgende keer beter denk ik?! Het werken gaat steeds beter, en leer echt ontzettend veel. Nu het ook wat beter gaat, wordt het ook allemaal een stuk leuker natuurlijk.

Bedankt voor alle leuke reacties en e-mails! Zoals vele al weten, ik doe echt mijn best om alles zo snel mogelijk te beantwoorden!

Tot snel, en reacties gewoon blijven plaatsen hoor!!
Liefs en Dikke kus,
Latoya

  • 11 Januari 2011 - 06:47

    Suus:

    Toppertje , hier is et kwart voor acht s'morgens en het is zalig om de dag te beginnen met ( eindelijk;-) ) een nieuw reisverslag van jou!!!
    Hoop idd voor je dat het grote genieten nu echt gaat komen , doordat je iets meer vrije tijd hebt !?!
    We zijn allemaal vreselijk trots op jou !

    LVY ....Dikke kus van ons!!!


  • 11 Januari 2011 - 07:04

    Maxime:

    Ik vind je echt een kanjer! Vind het ontzettend leuk om al je verhalen te lezen, vooral omdat de tijd zo snel gaat! Wel moet ik je aankomende vrijjdag missen op mijn verjaardag, maar dat halen we nog een keer in. Zet hem op en vergeet niet: blijf altijd jezelf want je bent een topwijf! X

  • 11 Januari 2011 - 08:37

    Liek:

    Hey stinkert, heel leuk om eindelijk weer een verhaal te lezen Gelukkig gaat alles goed en heb je het heel druk. Wanneer hoor je of je het examen hebt gehaaald? En heel normaal dat jij even gaat lunchen in mexio misschien doe ik dat vanmiddag ook wel even @#%^*^(%#@. Heel veel plezier nog!!

    XXXXX

    Stinkert

  • 11 Januari 2011 - 13:30

    Yvonne En Richard :

    Hai lieverd,
    leuk weer zo'n reisverhaal van je te lezen. de tijd gaat als een gek, zeker als je een examen moet doen in kort tijdbestek. Jij laat je niet kennen, daar zijn ze inmiddels ook achter gekomen denk ik. het was inderdaad gek zo de kerst zonder je. zo te lezen heb je het heel leuk gehad en inderdaad iets om nooit te vergeten.
    je weet het het we vinden je een kanjer ! en geven je een virtuele dikke kus uit een regenachtig maarn xx y en r

  • 11 Januari 2011 - 13:51

    Henk En Agnes :

    Wat stoer zoals jij het daar doet
    Helemaal geweldig om jou te kunnen,
    volgen en wat een leuke fotos.
    wij wensen jou en goed nieuwjaar en
    alle geluk van de wereld want dat verdien je.

    Heel veel liefs van ons

    Henk en Agnes.

  • 11 Januari 2011 - 15:15

    Linda:

    Hoi
    Leuk je verslagen te lezen.
    Welke studie volg je eigenlijk. dat kan ik niet vinden.
    succes verder

    gr Linda (jou onbekend)

  • 12 Januari 2011 - 16:00

    Richard En Yvonne:

    het schijnt dat ze goed kunnen dansen op Aruba. neem nog even een extra lesje salsa.. ahum. want dat saaie zij sluit zij van de quickstep laat je maar over aan de officieren...
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 58105

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: