Woow, wat vliegt de tijd!! - Reisverslag uit Shanghai, China van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Woow, wat vliegt de tijd!! - Reisverslag uit Shanghai, China van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Woow, wat vliegt de tijd!!

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

11 Augustus 2010 | China, Shanghai

Ni hao!!

Euhm.. Allereerst schrik ik een beetje hoelang het alweer geleden is dat ik een reisverslag heb geplaatst! Er is zoveel gebeurd de afgelopen weken... En tja waar moet ik nu gaan beginnen!

Inmiddels ben ik alweer een maand in Shanghai en het bevalt me nog steeds erg goed. Lekker aan het werk, 5 dagen in de week en dus altijd twee dagen vrij!

Gister en vandaag waren mij vrije dagen na een dikke week werken.. Ik had vroege dienst! Dus dan verlang je ook zeker naar die twee heerlijke dagen vrij.

Maandagavond was er een feest op het expo terrein, dit feest was georganiseerd vanwege het feit dat we over de helft van expo tijd heen zijn. Helaas regende het die avond dus was het feest niet echt een groot succes. Doordat ik al naar een andere feestje was geweest van het Angolees Paviljoen kende ik wel wat mensen waardoor ik me prima heb vermaakt! Gister dus lekker uitgeslapen en smiddags zelf op pad geweest. Even mijn nageltjes gedaan en uiteraard wat winkeltjes bekeken. S avonds lekker met z'n 10en bij de Jappaner gegeten en daarna een lui avondje gehad. Vandaag zijn we naar een pretpark geweest! Super leuk, ongeveer 1,5 uur hier vandaan! Zo even lekker douchen en op pad met veel mensen uit de groep. Vanaf morgen heb ik de hele week late dienst. Dus kan ik eindelijk weer gewoon lekker uitslapen haha! Daar is zeker niets mis mee hoor.

We zijn nu op het Paviljoen geheel met de nieuwe groep. Het is een erg gezellige groep! Dus daar ben ik wel blij mee natuurlijk. Afgelopen week heb ik een test rondleiding gegeven over het paviljoen en dit was helemaal goed. Ik mag nu officeel tours geven aan de gasten en VIP-mensen. Ook moest ik een korte presentatie geven over een van de huisjes die op het paviljoen worden tentoongesteld. Ook dit heb ik goed afgerond.

Het chinees praten gaat steeds beter. Elke dag leer ik weer iets bij. Zolang ik de nieuwe woorden/zinnen blijf gebruiken gaat het aardig goed!

Uiteraard al genoeg gekke dingen meegemaakt zoals, bijvoorbeeld een botsing met de taxi. Hier in Shanghai rijden ze als gekke! En het zat er een keer aan te komen dat het fout ging... Gelukkig hadden wij nergens last van. Maar je schrikt toch wel even hoor!!

Ik ben inmiddels ook verhuisd naar een 3-kamer appartement! Ik woon hier samen met Maxime (VIP bediening) en Rianne (Host). Dit is erg gezellig en gaat gelukkig allemaal super goed!

Verder nog een leuk nieuwtje: ik krijg bezoek! Mijn lieve vriendje komt eind september voor een weekje langs! Dus weer iets om naar uit te kijken en allemaal leuke dingen te gaan doen.

Ik geef hier nogmaals het adres even door.. Bleek dat het toch niet helemaal correct was, hoe ik het in het vorige reisverslag had gezet.

Citadines Shanghai Pudong
Lane 450n Hong Feng Road
Roomnumber: 1011 / Name: Latoya
Jinqiao Export Processing Zone, Pudong
201206 Shanghai P.R. China

Ik beloof dat het volgende reisverslag toch wel iets eerder zal zijn hoor!

Liefs, en een dikke kus!

PS. Nog steeds in afwachting tot de uitslag van Holland America Line

Oh en Suus, ik ga hier echt niet naar de kapper hoor!!!

  • 11 Augustus 2010 - 12:53

    Heidi:

    he toya....

    erg leuk om jou zo te volgen!! ik zie en lees hoe happy jij bent, ben trots op jou.

    heel veel plezier nog. xx
    heidi

  • 11 Augustus 2010 - 12:59

    Suus:

    Hey kanjer!!! leuk om het allemaal zo te volgen !!!!
    Enne ben blij dat je niet vreemdgaat ;-)
    , die lui daar kunnen vast mooi nageltjes doen , maar haartjes is natuurlijk een heel ander verhaal!

    Hele Dikke kus van ons allemaal , en onwijs leuk dat Tom bij je op bezoek komt!

    xxxxxxx

  • 11 Augustus 2010 - 16:02

    Ellen:

    Hay aller liefste...
    Wat is het toch een heerlijk gevoel dat jij zzzzzooooo geniet van alles om je heen.....daar word ik nou blij en gelukkig van!!!!

    dikke KUS

  • 11 Augustus 2010 - 18:43

    Tom:

    Lieve Engel,
    Zo te lezen, en aan je te zien op de foto's, helemaal gelukkig!
    Je bent je ook al een beetje aan het voorbereiden op het half uurtje stuntvliegen zie ik Evil Knievel

    PS supertrots op je schat!


  • 13 Augustus 2010 - 00:11

    Mikey:

    hihihi.. ik zie dat je met 50cent op de foto staat :-p

    maar ik zie dat je het daar leuk hebt en ook (soms) nog eens zon hebt....

    Veel plezier daar kleine
    x

  • 13 Augustus 2010 - 00:11

    Mikey:

    hihihi.. ik zie dat je met 50cent op de foto staat :-p

    maar ik zie dat je het daar leuk hebt en ook (soms) nog eens zon hebt....

    Veel plezier daar kleine
    x

  • 15 Augustus 2010 - 14:29

    Liek:

    Hey lieve stinkert,

    Leuk je verhaal weer te lezen. Het heeft wel even geduurt maar begrijp dat je het druk hebt. Leuke foto's je ziet en goed en gelukkig uit. En wat leuk dat Tommyboy komt!

    Heel veel pelzier en geniet er van maar dat doe je zo te zoen al!

    Liefs

    Stinkert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 58061

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: