Athene, Istanbul, Lesbos en Santorini - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Athene, Istanbul, Lesbos en Santorini - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Athene, Istanbul, Lesbos en Santorini

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

15 Augustus 2013 | Griekenland, Lesbos

Hola,

Oeps, het is alweer een tijdje geleden dat ik een reisverslag heb gemaakt! Met mij gaat alles goed, de dagen vliegen voorbij! Inmiddels alweer bijna 2,5 maand aan boord! Natuurlijk met ups and downs! Maar, ik het het onwijs naar mijn zin!

Zoals ik al had aangegeven in mijn vorige reisverslag! Eindelijk een cashfloat. Nou in het begin wel wennen hoor... Maar inmiddels helemaal onder de knie! Het houdt in dat gasten geld kunnen wisselen, de rekening kunnen betalen... Een hele verantwoording. Maar, vooral een stukje vrijheid. Je hoeft niet meerop je collega te wachten... Je kunt zelf je eigen ding doen.

De afgelopen tijd vooral in de middagen gewerkt, waardoor ik helaas niet zovaak aan wal kon gaan! Gelukkig de afgelopen dagen de middagen vrij geweest. En veel mooie plekjes kunnen zien zoals; Athene, Istanbul, Lesbos en morgen Santorini in het vooruitzicht.

In Athene heb ik een excursie gemaakt, super leuk! Maar om eerlijk te zijn... Een keer is genoeg, het is een mooie stad maar ik ga toch liever voor Istanbul!

In Istanbul zelf op pad geweest, samen met mijn lieve collega's. De mooie stad ontdekt en de volgende bezienswaardigheden gezien: de blauwe moskee, Aya Sofia en natuurlijk het Topkapi Paleis. Je blijft je ogen uitkijken en als afsluiting de Grand Bazaar bezocht. Wat een indrukken en vooral heerlijk weer haha!

Morgen Santorini in het vooruitzicht, super veel zin in! En veel goede verhalen over gehoord. Dus ik ben erg benieuwd. En nog een leuke verrassing: maandag zie ik mijn lieve mama & Nico weer! Ze komen samen mij opzoeken op het schip in Venetië! Hoe leuk is dat... Echt iets om naar uit te kijken. En het leuke is, het was een verrassing voor mij moeder haar verjaardag!

Alles gaat inmiddels steeds beter, en begin het aardig onder de knie te krijgen. Je merkt toch dat je er even een tijdje tussenuit bent geweest en jezelf de tijd moet geven om alles te leren.

Nou zoals jullie kunnen lezen weer een aantal mooie dingen in het vooruitzicht en ook nog eens een vrije dag gekregen! We mochten allemaal twee voorkeur havens opgeven zodat we een excursie kunnen doen. Ik ben in Livorno vrij, en zal waarschijnlijk een toer maken naar Pisa en Luca! Het duurt nog even, maar absoluut iets in het vooruitzicht.

Verzoek van de dag:
Ik ben mijn lippenstift verloren, net nieuwe gekocht! Is het toevallig gevonden? Latoya: Ah mevrouw dat is ook zonde, mag ik vragen wat voorn soort lippenstift en merk het is? Mevrouw: ja natuurlijk het is een hele dure lippenstift, net nieuw! Oh jeetje mevrouw en van welk merk als ik vragen mag? Het is van de HEMA...

Nou je zult vast wel begrijpen dat ik me lach moest inhouden.....

Bedankt voor jullie lieve reacties, en tot snel!

X

  • 15 Augustus 2013 - 21:15

    Ellen:

    Hey schatteke

  • 15 Augustus 2013 - 22:47

    Foad Karimi:

    Klinkt Allemaal fantastisch!! Geniet ervan!! Kuss

  • 16 Augustus 2013 - 15:35

    Annie Ribberink:

    Leuk om weer wat van je te horen en ik zou best met je willen ruilen.
    Verlang nu al naar het volgende verslag. Annie Ribberink

  • 16 Augustus 2013 - 19:07

    Henk En Agnes Pathuis.:


    Wat ben jij een kanjer want je moet er best wat voor doen maar dat kunnen ze aan jou,
    wel overlaten,zo kennen wij jou.
    Als je moeder langs komt doe er de hartelijke groetjes van ons.
    Jij een hele fijne reis en veel succes.

    Hartelijke Groetjes Henk en Agnes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 58061

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: