1e Cruise van Venetie naar Barcelona - Reisverslag uit Monte-Carlo, Monaco van Latoya Jong - WaarBenJij.nu 1e Cruise van Venetie naar Barcelona - Reisverslag uit Monte-Carlo, Monaco van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

1e Cruise van Venetie naar Barcelona

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

18 Juni 2013 | Monaco, Monte-Carlo

Lieve allemaal,

Mijn eerste cruise zit er al weer bijna op! Het is voorbij gevlogen. Op vrijdag 7 juni ben ik naar Venetie gevlogen en daarna een hotelovernachting gehad om vervolgens op zaterdag aan boord te gaan. Het hotel was super en ik heb gelijk een aantal mensen ontmoet, waar we natuurlijk ook gelijk mee hebben gegeten.

De volgende dag vroeg opstaan om vervolgens naar het schip te gaan! We zag het schip al vanaf een afstand liggen en dachten allemaal: Woow dat is echt heel erg groot haha! Vervolgens stond mijn 'buddie' al op me te wachten om even een rondleiding te geven. Alles was perfect gegeregeld en heb zelf een dag vrij gekregen.... Dat is iets wat ik totaal natuurlijk niet had verwacht! Helaas kon ik niet van het schip af wegens veiligheidsredenen maar, desondanks heb ik me prima vermaakt. De volgende dag begon het werken echt! Nou dat was wel even wennen hoor, hectisch, chaotisch maar wel echt super leuk!

Tot op heden gaat alles erg goed en heb ik zelf een vrije dag gekregen voor de aankomende Rome, ik geloof dat het over 6 dagen zal zijn! Echt super fijn en vooral heel erg leuk. De werkdagen zijn relaxed tot op heden, je werkt zn circa 9 uur en in verschillende shiften. Dit betekend veel variatie.

Er was afgelopen week ook al een feestje, super gezellig en vooral goed om op die manier nieuwe mensen te leren kennen. Want het is een heel groot schip dus het komt zeker voor dat je zo nu en dan erg weinig mensen ziet. Ik kom zelfs bekenden tegen van het vorige schip, dat is toch ook toevallig!?

Helaas heb ik nog niet de kans gehad om echt vaak het schip af te gaan. Vooral in het begin heb je veel trainingen en veiligheidsoefeningen. Vandaag ben ik wel even in Monte Carlo aan wal geweest, even een stukje gelopen en genoten van het uitzicht.

Ik ga nu lekker slapen, aangezien we morgen weer een Fire Drill hebben! Helaas kan ik dus niet van boord af... Maar ik denk maar zo: er komen nog veeeel meer momenten!

Ik hou jullie op de hoogte en waarschijnlijk zal dat dan gaan over mijn vrije dag in de mooie stad Rome!

Ik lees natuurlijk graag jullie reacties!

Dikke kus, vanaf zee!

  • 18 Juni 2013 - 07:49

    J.W.Ribberink-Hegen:

    Fijn om je eerste verslag te lezen. Zie nu al uit naar de volgende..Lieve groeten, A.Ribberink

  • 18 Juni 2013 - 13:01

    Maxime:

    Ha schatje,

    Super goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Helemaal de goede keuze gemaakt dus, Rome schijnt fantastisch te zijn dus ben benieuwd naar de verhalen en foto's!
    Geniet lekker verder en succes met werken.

    Dikke kus

  • 18 Juni 2013 - 13:42

    Agnes En Henk Pathuis.:

    Wat geweldig dat jij het zo naar je zin hebt geniet ervan en veel werk en reis plezier,
    we vinden het leuk dat wij je kunnen volgen .

    Veel liefs.
    Henk en Agnes.

  • 18 Juni 2013 - 20:33

    Michael S:

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Dat hard werken en plezier samen gaan, blijkt! Enjoy!

  • 18 Juni 2013 - 23:57

    Nico:

    He Latoya,

    Mooi dat je het zo naar je zin hebt.
    Passagieren komt later wel nog tijd genoeg denk ik :)
    Geniet er van!
    Groeten uit Rusland :))

  • 23 Juni 2013 - 11:27

    Erik De Jong:

    He, Leuk om weer even wat van je te lezen geniet er maar van!

    Groetjes,

    Je Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 58028

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: