Barcelona, Livorno, Rome en Napels - Reisverslag uit Napels, Italië van Latoya Jong - WaarBenJij.nu Barcelona, Livorno, Rome en Napels - Reisverslag uit Napels, Italië van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

Barcelona, Livorno, Rome en Napels

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

25 Juni 2013 | Italië, Napels

Buongiorno,

Er is alweer een week voorbij! En de dagen vliegen voorbij.... En dat is natuurlijk alleen maar positief! Een teken dat ik het absoluut naar mijn zin heb.... Weer een hoop leuke momenten geweest de afgelopen week en natuurlijk ook wat mindere momenten... Maar, dat hou je toch altijd!

Afgelopen woensdag waren we in Barcelona, en kregen we nieuwe gasten aan boord op donderdag. Wat natuurlijk erg leuk is, nieuwe gezichten, nieuwe ronde en nieuwe kansen! Ik moest om 12.00 uur beginnen en ben s ochtends samen met Alex naar Barcelona geweest. We zijn naar de Montjuic Heuvel geweest, wat een fantastisch uitzicht hadden we daar over de stad! Boven op de heuvel was ook een kasteel, waar we natuurlijk even een kijkje hebben genomen. Ook zijn we naar het Olympisch stadion geweest. Super mooi! En daarna was het weer tijd om te werken, natuurlijk eerst nog even over de la Rambla gelopen. Hopelijk heb ik de volgende keer wat meer tijd, lijkt me een geweldige stad!

Afgelopen vrijdag was er een Nederlandse welkomst bijeenkomst, welke ik heb mogen presenteren, spannend maar vooral erg leuk. De Nederlanders waren erg blij en konden goed beginnen aan hun cruise.

Zaterdagmiddag heb in de stad Livrono een kijkje genomen, heerlijk geluncht.... Natuurlijk een lekkere pizza, en ik zeg eerlijk dat is gewoon niet te vergelijken met Monterosso! Daarna even wat winkeltjes bekeken en toen weer aan het werk!

Gister was mijn vrije dag, in Rome! Super mooie stad en een aantal hoogtepunten mogen zien zoals; la Fontana di Trevi, Circus Maximus, colosseum, Vaticaan en natuurlijk Marcellus theatre! Het was een geweldige dag, temperatuur was goed voor een dagje sightseeing.... Wat een mooie gebouwen en wat een drukte haha!

Vandaag even in de stad Napel geweest, ook daar hangt z'n mooi sfeertje en veel mooie gebouwen... Fantastisch om zo je pauze door te komen haha!

Deze cruise is mijn rooster als volgt; s ochtends werken, middag vrij en dan de avond werken... Echt fijn, dat er veel afwisseling is! En nu de kans heb om alle plaatsen te bezichtigen. Morgen zijn we in Sicilië, daarna een dagje op zee om vervolgens in Griekenland aan te komen, twee eilanden... Onder andere Corfu, daarna gaan we door naar Split en Dubrovnik en vervolgens zijn we weer in Venetië! Dit keer zijn we 2,5 halve dag in Venetië, dus ik ben erg benieuwd of ik iets van de stad kan zien!

Lieve allemaal, ik ga weer even douchen en eten om vervolgens weer aan het werk te gaan! Bedankt voor alle reacties en zie jullie nieuwe reacties snel tegemoet!

Ciao en dikke kus

  • 25 Juni 2013 - 17:06

    Manon:

    Hee meid,

    Echt leuk om je verhalen weer te lezen.
    Ontzettend goed om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Lijkt me echt super om van al die steden iets mee te krijgen.
    Heel veel plezier, succes en lekker genieten!!

    Dikke kus

  • 25 Juni 2013 - 18:10

    Nico:

    He Ukkie,

    Wie is die Alex ???? :))
    Leuk dat je zoveel mogelijkheden hebt om ook de steden te bezoeken.
    Geniet er van zou ik zeggen.

    Gr. Nico

  • 25 Juni 2013 - 19:41

    Annie Ribberink:

    Wat een leuke baan,ben een beetje jaloers op je. Al die steden te kunnen zien. Geniet er maar van.
    Liefs Annie Ribberink

  • 26 Juni 2013 - 12:00

    Femke:

    He Muts,

    Klinkt goed, kan ook niet anders met die fantastische route!!!
    Je zit volgens mij weer helemaal op je stek en geniet er van...

    Liefs, Fem

  • 28 Juni 2013 - 18:04

    Suus:

    Hey Kanjer !!!!!
    Dat varen is echt je ding !!!
    Onwijs leuk om je kunnen volgen ......
    En blijf er lekker van genieten allemaal!!!


    knuffff v Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 58042

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: