8 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu 8 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Latoya Jong - WaarBenJij.nu

8 dagen voor vertrek!

Door: Latoya

Blijf op de hoogte en volg Latoya

29 Mei 2013 | Nederland, Zeist

Lieve allemaal,

Zoals de meeste van jullie al weten vertrek ik vrijdag 7 juni voor ruim 6 maanden! Dit keer is de bestemming de Nieuw Amsterdam met een fantastische reisroute namelijk; Middellandse voor circa 4 maanden en daarna het Caribisch gebied voor circa 2 maanden.

Ook dit keer ga ik proberen jullie allemaal op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Net zoals op de Statendam zal ik ook dit keer weer werkzaam zijn in de Front Office.

Zover ik nu weet vlieg ik vrijdag 7 juni naar Venetie waar ik aan boord ga. Super leuk! De meeste voorbereidingen zijn al getroffen dus ik zou zeggen; let's go!

Ik wens jullie veel leesplezier en alle reacties zijn natuurlijk van harte welkom! Het is namelijk super leuk om al deze reacties te lezen als je zolang van huis bent.

Liefs & tot snel,

Latoya

  • 30 Mei 2013 - 07:54

    Ralph:

    Wauw! Wat super gaaf! Ik ben jaloers haha! Geniet ervan, en ik ga zeker je verhalen lezen :-). xx Ralph

  • 30 Mei 2013 - 14:17

    Ellen:

    Lieve schat

  • 30 Mei 2013 - 21:33

    Michael Sleurink:

    Op naar een nieuwe uitdaging! Erg leuk!

    Hoe zit het dan met Klein Zwitserland?


  • 30 Mei 2013 - 21:49

    Ellen:

    Lieve schat ben ontzettend trots op je!!
    Dat je deze uitdaging aangaat en zal je verhalen zeker lezen

  • 30 Mei 2013 - 23:05

    Nico:

    He U...,
    Ik ga je zeker in de gaten houden en hoop voor jou dat het nog leuker is dan je huidige verwachting.
    Een prachtige kans om nieuwe ervaringen op te doen!

    Veel plezier

    L.........

  • 31 Mei 2013 - 09:26

    Larissa:

    Veel Plezier.
    Geniet er van, en wie weet zie ik je nog in het Caribisch gebied! ;)

  • 31 Mei 2013 - 21:12

    J.Ribberink-Hegen:

    Wens je een voorspoedige reis en zie uit naar je verslag.Lieve groeten, J.Ribberink-Hegen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Latoya

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 58040

Voorgaande reizen:

07 Juni 2013 - 12 December 2013

Nieuw Amsterdam - Holland America Line

25 November 2010 - 19 Maart 2011

Stage lopen op een cruiseschip!

11 Juli 2010 - 04 November 2010

Shanghai

Landen bezocht: